Dfd Case Dansk Wilton

Næste års SPOT Festival T-shirt lanceres af ung modedesigner

HSFwu15_01, butik HSFwu15_14, Mathilde Mathislund HSFwu15_34, Fashion UnitHSFwu15_29, Christina, CC  HSFwu15_35, WHO IS LOUISI et samarbejde mellem HEADSTART FASHION, SPOT Festival, konceptbutikken WU15, og ikke mindst designeren Mathilde Mathislund blev næste års SPOT Festival t-shirt lanceret ved en event i konceptbutikken WU15 den 3. december.

Mathilde Mathislund er uddannet fra designuddannelsen på Det Kongelige Danske Kunstakademi i København og var med til eventen, hvor der også var mini-koncert af elektropop-bandet WHO IS LOUIS.

Styrkelse af tværgående samarbejde
Via arbejdet med Mathilde Mathislund og WU15 følger HEADSTART FASHION og SPOT Festival op på sidste års samarbejde, hvor modebranchen er en del af festivalens branchedel, SPOT+.

”HEADSTART FASHION er optaget af at udvikle modebranchen herunder gøde modebranchens vækstlag og etablere nye givende crossover samarbejder. Derfor indgik vi sidste år samarbejdet med SPOT Festival (SPOT+) og vi glæder os meget til at videreudvikle samarbejdet,” udtaler leder af HEADSTART FASHION, Christian Chapelle.

Kun til salg i lokal konceptbutik
T-shirten er til salg i et begrænset antal hos den århusianske konceptbutik WU15. Normalt holder WU15 til i Klostergade, men i december måned er dørene slået op til den midlertidige pop-up butik i Bruuns Galleri.

Søg