4

LOUISE KRAGH DELTAGER I HIGHTECH – HUMAN TOUCH

Den 7. december afholdes konferencen “HighTech – Human Touch” på Aarhus Universitet. Konferencen har til formål at sætte spot på, hvordan kreative kompetencer anvendes og skaber værdi i praksis. I den forbindelse deltager Simon Khong Harbjerg, CEO for danske smykkebrand Louise Kragh, i en paneldebat.

Simon har igennem de seneste 15 år arbejdet med salg, marketing samt ledelse i modebranchen både hos danske og internationale virksomheder. I de seneste år har han arbejdet i smykkebranchen, hvor han de seneste to år har stået i spidsen for et væksteventyr hos det danske smykkebrand Louise Kragh. Smykkebrandet producerer og sælger håndlavede smykker, og sælger i dag til over 600 butikker, fordelt over hele verden, og drivere endvidere egne butikker i Kina og Japan.

Konferencen HighTech – Human Touch sætter fokus på fremtidens kompetencebehov i en digital tidsalder. Her bidrager en lang række af eksperter, tænkere og praktikere som giver bud på, hvorfor de humanistiske, kreative og sociale kompetencer er afgørende komponenter for fremtidens vækstskabelse, iværksætteri og erhvervsudvikling.

 

Læs mere om konferencen HER

 

 

Søg