FÅ FODEN INDEN FOR PÅ DET KINESISKE MARKED
Kunne du tænke dig at opnå viden om det kinesiske marked? Eller er du allerede på markedet og vil vide mere fra Kinakyndige virksomheder? HEADSTART FASHION, Lifestyle & Design Cluster og partnerskaberne bag More Creative inviterer til informationsmøde den 17. januar 2017 om at få foden inden for på det kinesiske marked.
Informationsmødet byder på caseoplæg fra erfarne danske virksomheder, der alle har haft succes med at træde ind på det kinesiske marked.
Hør blandt andet designvirksomheden Hans Thyge & Co fortælle om deres erfaring med brand og produktudvikling i Kina og om, hvordan de har succes med deres butiksfranchisekoncept Mexart. Den internationalt anerkendte arkitektvirksomhed Schmidt Hammer Lassen gæster også mødet for at fortælle om tegnestuens første erfaringer med at indtræde det kinesiske marked. Opnå også hands-on viden om online markedsføring i Kina ved EF Consult, der vil fortælle om, hvordan man som virksomhed kan bruge sociale medier og e-commerce til effektiv brandopbygning, mersalg og forståelse for den kinesiske forbruger. Konsulentvirksomheden AsiaCorp, der har ekspertise inden for franchising, distribution, brandmanagement og detailhandel, vil også gæste mødet for at dele ud af deres erfaringer om det kinesiske marked generelt samt præsentere konkrete kundecases inden for fashion, jewelry og accessories. Endeligt gæster støtteprogrammet Midtnet informationsmødet for at fortælle om muligheden for at få støtte til udvikling af nye produkter eller løsninger målrettet det kinesiske marked.
Program
13:30 Registrering og kaffe
14:00 Velkomst
14:10 Hans Thyge & Co v/ Hans Thyge Raunkjær og Ivan Fuusgaard Sørensen
14:30 Schmidt Hammer-Lassen v/ Rasmus Duong-Grunnet, Associate
14:50 AsiaCorp v/Peter Dresing, Stiftende partner
15:10 EF Consult v/ Niels Christian Flintholm, Konsulent
15:40 Midtnet v/ Louise Krogh Johnson
Tilmeld dig her!
Informationsmødet henvender sig til mode- og livstilsvirksomheder, der enten har eller kunne have planer om at indtræde på det kinesiske marked.