ZALE VANDT SPARRING TIL FASHION GROWTH
Zale er en online portal og app, der samler udsalg fra 20 webshops som blandt andet Stylepit og Bubbleroom. Denne giver forbrugere muligheden for at få overblik over udsalg tilpasset til dem.
Zale var en af de udvalgte virksomheder, som deltog i Fashion Growth og vi har derfor spurgt dem, hvordan det gavnede deres brand:
“Det har været en helt vild oplevelse at møde ens store idoler blandt investor-panelet. Hvis det ikke var for Fashion Growth, havde vi ikke fået muligheden for at komme i kontakt med så mange tunge profiler fra modebranchen på så kort tid”.
“Vi har fået feedback, som vi kan bruge fremadrettet og med den har vi optimeret vores pitch, som vi ønsker, at den skal præsenteres i fremtiden. Workshoppen med Carl Erik var uundværlig for os. Dette er især i forhold til værdisættelse af virksomheder og hvordan denne præsenteres bedst for investorer. En sidste uvurderlig ting var, at vi fik et langt bedre indblik i modebranchen. Det kan især gavne en virksomhed som vores, der lever af at handle med tøjmærker”.
Læs mere om Zale HER